[Wikipl-l] Ostatnie zmiany a historia edycji

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Pon, 29 Paź 2007, 20:50:21 UTC

>OK, oczywiście, ale tam właśnie brakuje mi tych wszystkich opcji, które są
>dostępne w "ostatnich zmianach". W wielu przypadkach ta lista pokazuje
>ostatnie działania botów, które nijak mają się do merytorycznych zmian w
>treści artykułu. Oczywiście mam wiele artykułów w obserwowanych, ale to też
>nie pomaga, żeby nadrobić kilka miesięcy mniejszej aktywności ;-)

Na commons jest coś takiego że ustawia się w preferencjach w "obserwowane"
zaznacza się "rozszerzona lista obserwowanych". To powduje ze zamiast
powiedzmy (standardowo) jednej edycji pokazywanych jest kilka ostatnich
edycji tego samego tekstu na obserwowanych. To pozwala np. prześledzenie co
kiedy było edytowane. Ale niestety z mojego doświadczenia wynika że to co na
commons działa, na pl.wiki nie. Ale możesz spróbować.

PMG