[Wikipl-l] Reksiu po raz kolejny

Włodzimierz Skiba abxabx w gmail.com
Pon, 29 Paź 2007, 18:57:32 UTC

(Przepraszam za wcięcie się prawdopodobnie w niewłaściwym wątku ale
nie mam jego reszty a dopiero się zapisałem)

> Dorożyński Janusz
> PS. Przepraszam, że drugie pytanie zadaję w tym miejscu, ale niestety
> zgodnie z poszerzaniem na plwiki miejsc tylko dla wybranych nie mogłem tego
> pytania zadać tam, gdzie wg mnie było to właściwsze. Czyli na stronie
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Komitet_Arbitrażowy/Wnioski_o_arbitra
> ż/Werdykt_w_sprawie_Roo72 dostępnej tylko dla adminów. J"E"D

Jako ten który zakładał blokady edycji odpowiadam że blokadę założyłem
po przeniesieniu wniosku do wniosków rozpatrzonych/odrzuconych zgodnie
z zasadami blokowania mówiącymi o możliwości zakładania blokady na
stronach archiwalnych i po wystąpieniu edycji na już rozpatrzonych
wnioskach.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Strona_zabezpieczona#Powody_zabezpieczenia

Strona dyskusji wniosku jednak wciąż wydaje mi się dostępna do edycji
i do tego w końcu została przeznaczona.

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Dyskusja_Wikipedii:Komitet_Arbitra%C5%BCowy/Wnioski_o_arbitra%C5%BC/Werdykt_w_sprawie_Roo72

Pozdrawiam, ABX