[Wikipl-l] Reksiu po raz kolejny

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 29 Paź 2007, 18:50:38 UTC

29-10-07, Dorożyński Janusz <dorozynskij w wampnm.webd.pl> napisał(a):

> Powstawanie KA w zasadzie oglądałem w kratkę (trochę zaangażowałem się na
> polecenie ;-) Przykuty robiąc relacje o ruKA), więc ten kuriozalny zapis mi
> umknął. Literalnie oznacza, że członkowie KA sami sobie ustalili zasady, tak
> samo jak admini sami sobie ustali regulamin swojej tajnej listy. Wprawdzie
> co do KA prawdą to nie jest, ale kto o tym będzie pamiętał za trzy tygodnie?
> To tak na marginesie, ale warto zmienić na "Członkowie KA mają - według
> własnego uznania - prawo do ...". Jak nie będzie protestów, to zmienię.

Ja również i nie jestem bynajmniej autorem tego tekstu. Niemniej
uważam, że obecnie nie należy ruszać "polityki arbitrażu", gdyż
została zaakceptowana w długiej i wyczerpującej dyskusji, w której ja
akurat nie uczestniczyłem zupełnie. W każdym jednak razie niedobrym
precedensem byłoby robienie tego samopas, a na organizowanie kolejnych
dyskusji w sprawie działania KA jest IMHO za wcześnie. Może będzie
sens zrobić jakąś "reformę" pod koniec pierwszej, półrocznej kadencji
KA, kiedy zbierze się wystarczająco dużo doświadczeń na to, żeby się
zastanowić jak usprawnić jej działanie.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl