[Wikipl-l] Wieje nuda ...

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 23 Paź 2007, 19:56:15 UTC

2007/10/23, Holek <holek.n w gmail.com>:

> Tu tylko powiem, że zgadzam się w stu procentach. Dwa piwa dla tego pana!

A ja nie, bo pogląd można łatwo sprowadzić do absurdu. Jeśli napiszę
arta o swojej sąsiadce, która jest znana w mojej klatce schodowej z
tego, że ma 3 koty, to może taki art. zainteresuje może jeszcze oprócz
mnie także parę jej koleżanek, z której może jedna akurat też natrafi
na ten art w Wikipedii - ale czy naprawdę na tej podstawie
chcielbyśmy, aby każdy kto chce pisał o swoich znajomych? Wikipedia
szybko stałaby się bezużytecznym śmietnikiem w ten sposób.

Zdecydowanie bardziej podoba mi się takie podejście:

http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Notability

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl