[Wikipl-l] Pomysł na rewolucję

Mikołaj Kirschke mikolajkirschke w gmail.com
Wto, 16 Paź 2007, 18:17:43 UTC

16-10-07, Kacper Aniołek napisał(a):
> Czy przypadkiem tego nie robi CatScan? Ja wiem, że nie zawsze działa
> itd., ale mimo wszystko - czy to nie to? :)

Owszem, ale jak słusznie zauważył Rdrozd, po pierwsze nie jest to
wewnętrzne narzędzie Wikipedii. W związku z tym nie zmienia ono
systemu, który jest niewydolny. A także nie jest dostępny dla
znakomitej większości czytelników (bo po prostu większość o nim nie
wie).

Po drugie, oferuje on łączenie tylko dwóch kategorii (a mi się marzy
łączenie dowolnej ilości ;)

Po trzecie wreszcie - o ile widzę, Catscan patrzy tylko w dół, w
podkategorie, a moim zdaniem ideałem byłoby sprawdzanie również w
górę, w kategorie nadrzędne (bo pozwoliłoby to uporządkować bajzel w
kategoriach).

Mikołaj "Grubel" Kirschke