[Wikipl-l] Utrzymywanie stron (było: Komitet A

Marcin Sochacki wanted w gnu.univ.gda.pl
Wto, 9 Paź 2007, 14:04:08 UTC

On Tue, Oct 09, 2007 at 03:52:28PM +0200, Kacper Aniołek wrote:
> Ja mam jedną prośbę: przy odpowiadaniu usuwajcie "Re:", ułatwi to
> czytanie wątku czytelnikom Gmaila :)

Niby jak?
Re: jest standardem przy odpowiedziach, ewentualny problem z wątkowaniem
raczej był spowodowany przez coś innego. Ogólnie, algorytm wątkowania w
Gmailu jest dość sprytny aby działać z zepsutymi references z Opsluka,
ale czasem się też myli.

Wanted

--
|  -o)  http://wanted.eu.org/