[Wikipl-l] linki na wiki do słownika

Piotr "Derbeth" Kubowicz derbeth w wp.pl
Pią, 5 Paź 2007, 19:39:37 UTC

Dnia Fri, 05 Oct 2007 19:27:05 +0200, Piotr PMG Gackowski napisał(a):

> http://en.wikipedia.org/wiki/Dossier
>
> Wygrzebałem ten link z dyskusji Beno. Powiedzcie mi - czy to jest złyu
> pomysł ? Przynajmniej by rozwiązało problemy haseł których u nas nie ma a w
> słowniku są. Oraz bardziej rozpowszechniło Wikisłownik.

Zamiast kasować hasła nieencyklopedyczne a słownikowe oraz zamiast kasować strony przeniesione na Wikisłownik, należy wstawiać szablon {{słownikowe}} (zastępując zawartość strony).

--
Piotr 'Derbeth' Kubowicz
Jabber id: derbeth w jabber.wp.pl

Wikisłownik to więcej niż słownik! Sprawdź: http://pl.wiktionary.org/