[Wikipl-l] Dzikie zapisy bibliografii

PIBWL pibwl w poczta.onet.pl
Pią, 5 Paź 2007, 00:18:38 UTC

> Date: Wed, 3 Oct 2007 23:42:03 -0500
> From: "Peter Domaradzki" <belissarius
> Subject: [Wikipl-l] Dzikie zapisy bibliografii

> Do rozpaczy doprowadzaja mnie dziwaczne zapisy bibliograficzne, jak np. w
> tym stylu (a jest tych stylów więcej):
> ;Źródła:
> *{{cytuj książkę|imię=zbiorowe
<cut>

> Zapis
> powinien podawać kolejno: imię, przecinek, nazwisko autora (w kolejności
> alfabetycznej), przecinek, tytuł dzieła, przecinek, numeracja tomów lub
> ksiąg, przecinek, miejsce i rok wydania, przecinek, ISBN numer. Czyli w
> zapisie:
> ==Bibliografia==
> *Zygmunt Kowalski, Historia Zabajkala, t.16, Pcim 2017, ISBN 94-011156-88-3

Zgadzam się w całej rozciaglosci. Z tym, ze chyba nie chcesz jednak
wstawiac przecinkow miedzy imieniem a nazwiskiem autora? ;-)

Swoja droga, ktos "sprytnie" zamienil w medalowym [[Artyleria
okrętowa]] w bibliografii Krzysztof Gerlach na Gerlach K. - czy to
tez jakies "zalecenie"? No bo po co ktos ma wiedziec, jak autor ma na
imie? :-)

Pozdrowienia,

Michal Derela