[Wikipl-l] Cieśnina strony głównej

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Śro, 21 Lis 2007, 21:41:19 UTC

Witajcie

Zdarzyło mi się napisać niszowy tekst, udało mu się dostać do CWZ. Pamiętam
że przed moim wpisem na projekcie militaria nic nie linkowało do tego
tekstu. Po ukazaniu się na Stronie Głównej popatrzałem na linkujące i nieźle
sie zdziwiłem. Mam takie teoretyczne pytanie - po co tyle kopi Strony
Głównej ludzie trzymają po brudnopisach i innych takich ? Ja rozumiem ze
ktoś może tam próbować coś zmienić albo inne takie. Ale pamiętam że taki
stan jest już od dłuższego czasu i jakoś ciężko mi zrozumieć ze bez jakiegoś
uzasadnienia tak się dzieje. Nagle ludziom zaczęło podobać się trzymanie SG
w brudnopisach ? Zapomnieli o tych projektach ?

PMG

Linki
http://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna:Linkuj%C4%85ce/Ironbottom_Sound