[Wikipl-l] żółte na nowych stronach

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Śro, 21 Lis 2007, 00:31:27 UTC

> Było na TO - admini mogą po przejsciu z nowych stron na te żółte
> sprawdzić, oznaczyć, czy strona spełnia podstawowe kryteria (nie
> substub, bez bluzgów, ency) i oznaczyć jako sprawdzoną. Żółte = nie
> sprawdzone, białe = jakiś admin sprawdził.
masti
problemem jest to, że nie ma tego na samej stronie.
A ja np. nie używam Specjalna:Nowe_strony tylko IRCa do monitoringu i
nic z tego nie widzę :(. Po info na TO obejrzałem, ale nadal nie widzę
zastosowania w codziennej pracy.

PMG
Cóz - moim zdaniem wygodniejsze byłoby jakieś gromadzenie tych stron także
do jakiejś kategorii - bo teraz to skąd mam wiedzieć ze jakieś 1000 nowych
tekstów temu był np. jakiś tekst z mojej dziedziny, który mógłbym sprawdzić
? Albo że coś zostało przegapione ? Acha - czy takie "sprawdzenie" jest
zaliczane do edycji ? Albo można jakoś łatwo sprawdzić kto dane hasło
zatwierdził ? Czy tylko ten log (podobny do usuniętych stron) ?

PMG