[Wikipl-l] Szablon:Zwarta lista

Gemma studio w gemma.edu.pl
Wto, 6 Lis 2007, 16:32:01 UTC

[[Szablon:Zwarta lista]] - Co sądzicie o tym szablnie?

Ja bym zakazał pisania czegokolwiek małym stopniem pisma, a tym bardziej
robienia z tego szablonu. Na razie jest użyty tylko w kilku miejscach, ale w
żadnym z zastosowań nie widzę tekstu na moim ekranie, tylko jakieś małe
krzaczki.

Uważam, że inicjatywa z tym szablonem jest absolutnie do kosza. Tylko jak to
przeprowadzić, żeby się pomysłodawca-fantasta nie wkurzył?

Fantasta, bo tylko taki może wpaść na pomysł, żeby coś na komputerze
wyświetlać maczkiem, i że to wszyscy będą widzieć. Nie po to mam komputer,
żeby jeszcze kupować lupę.

Beno