[Wikipl-l] (brak tematu)

Artur Fijałkowski wiki.warx w gmail.com
Wto, 6 Lis 2007, 15:35:42 UTC

06-11-07, Adam Dodek Michalik <dodecki w gmail.com> napisał(a):

> Oprócz tego, JS to masakra w takich sytuacjach - tak ostro by zżerał
> pamięć i łącze, że nie warto tego robić.

O to mi chodziło - dałoby się to zrobić, gdyby MW miało dodatkową
stronę z linkami wychodzącymi - wtedy z niej by się brało listę
linków, a z drugiej listę disambigów, i zostałby tylko problem
ewentualnego przechowywania tych wcale nie krótkich danych.

Pozdrawiam
AJF/WarX

ps. Coś w tym stylu i tak chyba robi popups, ale jego trzeba se samemu włączyć