[Wikipl-l] (brak tematu)

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 6 Lis 2007, 13:05:31 UTC

> Sprzymierzeniec po fakcie już jest -
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Strony_ujednoznaczniające_z_linkami
> ale to jest właśnie walka z wiatraki bo wiele, wiele osób linkuje
> niechlujnie i leniwie.

To już chyba moje zboczenie, że o nowych ciągle piszę, ale zadałem sobie pytanie - jak nowicjusz może się dowiedzieć o wstawianiu linków i disambigów. Z pewnością na wile sposóbów. jedym z nich jest zobaczenie jak to na innych stronach wygląda. sam tak robiłem na poczatku. Są strony pomocy i zasad, ale:

http://tinyurl.com/24fo6m

Kto to czytał - mało kto, bo strona, to kolubryna straszna i zanim się tam dojdzie, to się samemu zacznie eksperymentować.

Jest też strona

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Tworzenie_link%C3%B3w_na_Wikipedii

ale tam nie ma, że trzeba robić ujednoznacznienia (nie znalazłem)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Tabela_metod_tworzenia_link%C3%B3w

tu też nie ma

Ale nie ma co psioczyć - sam tez wielokrotnie wstawiałem linki do disambigów, szczególnie w dużych hasłach, gdzie musiałbym sprawdzić 20, 30 albo więcej linków. Lepsze byłoby narzędzie.

przykuta