[Wikipl-l] Aresztowani, zatrzymani, podejrzani, oskarżeni...

Ejdzej Wikipedysta ejdzej.wikipedysta w gmail.com
Pon, 5 Lis 2007, 19:25:40 UTC

05-11-07, Artur Fijałkowski <wiki.warx w gmail.com> napisał(a):

> No i oczywiście nie pisać o tych, kogo winy się już przedawniły, że są
> przestępcami ;)

Tak też mi się wydawało, że "opiekun" hasła o profesorze nazbyt daleko
wyciąga wnioski z tego, co napisała tam S3ga...

A co do zatarcia wypowiadałem się kiedyś: to nie polega na tym, że jak
w rehabilitacji Kmicica w "Potopie" czyjeś winy "zniknąć z pamięci i
serc ludzkich mają", tylko na wykreśleniu z rejestru skazanych.

--
Wikipedysta:A.J.