[Wikipl-l] Nowa Strona główna

Witek witekkrypczyk w gmail.com
Sob, 3 Lis 2007, 15:45:13 UTC

Zacząłem tworzyć propozycje nowej strony głównej (w dużej mierze
opartej na starej).

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Witek1988/brudnopis

Starałem się dodać coś co może wzbudzić zainteresowanie edycją,
społecznością i ogólnie wiki od środka (Linki za samej górze i kącik
redaktorski). Wyrzuciłem też link do ambasady i "innych języków" (w
końcu są interwiki). Pozmieniałem jeszcze linki do kategorii, indeksów
tematycznych, itp. na linki do portali (w końcu jak ktoś to klika to
prawdopodobnie szuka czegoś ciekawego do poczytania, więc portale
powinny być lepsze). Przy okazji podzieliłem je na dwie linie, w
pierwszej najważniejsze dziedziny wiedzy, w drugiej jak
najpopularniejsze tematy.

Wszelkie sugestie i opinie mile widziane (no może poza "zastawmy to co
jest";). Ze swojej strony chciałbym jeszcze poprawić kod strony, np.
listy o góry (te poziome) pozmieniać na listy nieuporządkowane i nadać
im obecny wygląd przez css, odtabelkizaować boksy (tu nie wiem, czy mi
się uda zachować stałą wysokość kolumn, a wtedy będą spore problemy z
boksem siostrzane projekty), oraz wyrzucić style które mogły by
znaleźć zastosowanie gdzie indziej do [[Mediawiki:common.css]].