[Wikipl-l] Gdy SdU łamie zasady Wikipedii

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Czw, 31 Maj 2007, 20:57:41 UTC

On 6/1/07, Maciej Dobrut <fafuk57 w googlemail.com> wrote:

> Jak juz pewnie zauwazyles zostalem juz zaliczony w poczet tych
> "zlych". Przydaloby sie zebys mnie jakos powital w imieniu tegoz grona
> ;) Pozdrawiam...

I po co było sobie psuć opinię...  Jako zły admin
(http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Rouge_admin) musisz zacząć
dzień od wypicia kwarty krwi jakiegoś nowego Wikipedysty.

--
Michal "roo72" Rosa