[Wikipl-l] + link którego zapomniałem wstawić Re: Ostatnie słowo (na razie) Re: Dlaczego funkcja "admina" jest zła

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Czw, 31 Maj 2007, 08:22:07 UTC

Zapomniałem o linku do
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Przyznawanie_uprawnie%C5%84/Anne_Marie
Tym razem to już naprawdę ostatni post w tej sprawie na pewien dłuższy
czas :)