[Wikipl-l] Linki zewnętrzne nie dla anonimowych

A_Bach a_bach w poczta.onet.pl
Śro, 30 Maj 2007, 21:07:20 UTC

> 1. Osiągnąć konsensus co do tego, że chcemy wprowadzić takie ograniczenie
> (najlepiej na tej liście)
To się okaże czy będzie, wstępnie nie widzę przeciwskazań.

> 2. Rozwiązać problem, by ipeki mogły wstawiać w dalszym ciągu linki
> zewnętrzne do przypisów przy podawaniu źródła (to może się okazać
> największym problemem)
Jedyne sensowne wyjście jakie widzę, to aby dodawały linki do dyskusji. Żadne <ref> nie ma sensu. Takie wyjścia nie pomogą na spamboty.

> 3. Zmusić jakiegoś dewelopera do implementacji tego :)
Myślę że jak będzie konsensus to i o dewelopera nie będzie trudno.

A_Bach