[Wikipl-l] Dlaczego funkcja "admina" jest zła

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Sob, 26 Maj 2007, 15:27:36 UTC

On 5/27/07, Maciej Dobrut <fafuk57 w googlemail.com> wrote:
> Obawiam sie ze bedzie z tym jeszcze wiecej problemow niz z OUA i
> arbcomem. Kupa dyskusji i tyle. Trzeba wrocic do twojego i Ency planu
> wprowadzenia funkcji zaufanego uzytkownika- Ency mi to juz obiecywal i
> ...nic. To jest propozycja z realnymi szansami na wprowadzanie.
> Chetnie bym sie tym zajal sam, ale jestem ostatnio strasznie zajety w
> realu. Pozdrawiam...
> MaciekDobrut (Vuvar1)

W sumie o to chodzi.  Takie osoby jak
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Julo czy wspomniany Nux czy
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Piotrus (to są tylko
przykłady) powinni mieć większe możliwości edycji niż jakiś nowy,
zielony Wikipedysta ale obecnie tak może się stać tylko jeżeli oni
zostaną "administratorami" na co żaden z nich nie ma ochoty, ale
wszystkim z nich się to należy.

--
Michal "roo72" Rosa