[Wikipl-l] Kolejno¶æ sekcji

Gemma studio w gemma.edu.pl
Wto, 22 Maj 2007, 14:52:17 UTC

> Natomiast mam takie niem±dre :-P pytanie - patrzymy jak to robi±
Amerykanie
> czy inni Anglicy i przenosimy ich zwyczaje do naszego bantustanu czy
jednak
> adaptujemy do wiki polskie regu³y Nie mam teraz pod rêk±, ale za jakie¶
dwie
> godziny podam polskie ¼ród³a i napiszê, jakie definiuj± wymagania.
> Pzdr., Janusz "Ency" Doro¿yñski

NAjpierw przypisy koñcowe potem bibliografia. Taki jst prynajmniej usus w
polskim papierze.

Problemem jest po³o¿enie przyp-bibliogr wzglêdem zob-linki.

Otó¿ nietrudno zauwazyc, ¿e bibliografia, czy przypisy s± czêsto bardzo
d³ugie, nawet ponad ekran. Nie ma wiêc powodu, by je umieszczaæ na koñcu, bo
zas³oni± tak krótkie rzeczy jak zobacz te¿ i linki zewnêtrze.

Dalej: Naturaln± rzecz± jest blisko¶æ przypisów i tekstu, bo przypisy s±
zwi±zane bezpo¶dnio z tkstem.

czyli

Bibl
Przypisy
Zobacz
Linki

beno

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l