[Wikipl-l] Czcionka w historii zmian

Gemma studio w gemma.edu.pl
Nie, 20 Maj 2007, 21:32:13 UTC

> Beno....ile osób już napisało, że nikt żadnej zmiany nie wprowadzał? Ja
> tez żadnej zmiany w historii nie widzę. Podobnie na swoim monitorze:
> wszystko po staremu.
> Gardomir

Sprawdzone na starym i nowym MSIE i innych przeglądrkach pod XP, Me, MacOS9
i MacOSX.

Chodzi o zmniejszenie wielkości czcionki tam, gdzie wyświetlane są dwie
kolumny przy porównyaniu edycji. Nie wiem jak nazwać ten typ strony. Np. tu:

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gryfice&curid=107422&diff=7921920&oldid=7522299

Pokazuje w której lini zmiany. Jak masz tekst wyświetlany Verdaną, to może i
słabo widać, ale wystarczy Times i jest tragedia.

Beno