[Wikipl-l] Czcionka w historii zmian

Gemma studio w gemma.edu.pl
Nie, 20 Maj 2007, 20:59:02 UTC

> Wystarczy zwerbować admina, który dopisze wcześniej wspomniane
>  .diff { font-size: 12pt; }
> do [[Mediawiki:monobook.css]]
> "Witek1988"

Ta zmiana jest chyba we wszystkich skórkach. Ja mam Classic i jest to samo.

W dodatku zmiana w "oknie porównywania różnic w edycji" jest ostatnim
miejscem, gdzie można się bawić w zmniejszanie stopnia pisma. Przecież tam
ludzie obserwują tekst nieraz dosłownie znak po znaku. Stąd moja irytacja,
bo autor tego pseudousprawnienia był naprawdę mało myślący. Nie wyobrażam
sobie gorszego miejsca do zmniejszania czcionki niż tam.

Beno