[Wikipl-l] Problem dla porządkowych

Rafał Klisowski wikipedysta.rklisowski w gmail.com
Sob, 19 Maj 2007, 10:24:01 UTC

14-05-07, szwedzki <suidisz w gmail.com> napisał(a):
> 2007-05-14 (00:18:48) Dorożyński Janusz wrote:
>
> Grzegorz Wysocki jest w ostrym konflikcie z Rklisowskim i ma powody,
> żeby edycji Rklisowskiego nie odbierać jako neutralne. Obaj rzecz
> jasna forsują POV i na moje oko oberwało Ci się Januszu ponieważ
> znalazłeś się "między wódką i zakąską". Wysockiemu należałoby
> oczywiście zwrócić uwagę, jego sposób dyskutowania i emocjonalne
> zaangażowanie są niedopuszczalne, w przypadku braku reakcji - blokada.

Zabiorę chwilę (nie wiem czy jako wódka czy jako zakąska :)).
Grzegorz Wysocki jest w konflikcie ze mną tylko i wyłącznie z powodów
merytorycznych. Zwracałem mu (i szeroko współpracującemu z nim
Plywakowi) wielokrotnie na forsowanie POV (polecam uwadze
Kategoria:Filmy o tematyce LGBT, w której znajdują się pozycje typu
"Magnat (film)", dlaczego?) i wpisy niepotwierdzone źródłami.

Do http://pl.wikipedia.org/wiki/Paragraf_175 trafiłem dzięki
Czywieszowi i zauważyłem, że są tam informacje niepotwierdzone
źródłami lub ze źródeł wyciągane są tylko "wygodne fakty" (np. brak
informacji o reakcji SPD wobec petycji Hirschfelda, brak informacji o
stosunku Engelsa do homoseksualizmu itp.). Niestety większość edycji
była rewertowana (akcja z odrębnym artykułem o partiach niemieckich
wobec homoseksualizmu to majstersztyk)  wątpliwości pozostawały bez
odpowiedzi. W zamian za to nazywany jestem "R. i kompanią" (czekam na
zarzut faszyzmu), a Grzegorz Wysocki z Plywakiem dyskutują o mnie w
kontekście kuracji pająkami :):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_Wikipedysty:Plywak#BTW:_nie_ma_tego_z.C5.82ego...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_Wikipedysty:Grzegorz_Wysocki#BTW:_nie_ma_tego_z.C5.82ego...

Moim zdaniem pozwalanie na POV i kreowanie rzeczywistości zamiast jej
rzetelnego opisu tylko dlatego, że artykuły są w z zakresu tematyki
LGBT, powoduje tylko, że plwiki traci. Odnoszę jednak wrażenie, że
właśnie dlatego, że to _ta_ tematyka to ci wikipedyści mogą robić w
niej co chcą.

Pozdrawiam,
Rafał