[Wikipl-l] Boty i podejscie wikipedystów

Peter Domaradzki belissarius26 w gmail.com
Pią, 18 Maj 2007, 07:04:41 UTC

Wydaje mi się, że Przykuta ma rację. Jest masa projektów, które powstały,
ale którymi nikt się nie zajmuje. Powstały, bo ktoś tam coś skrobnął i od
tego czasu wiszą w próżni - takie czarne dziury pl-wiki. Dlatego też - mimo
że dotąd zgłaszałem sprzeciw, bo nie widziałem takiego sensu - zaproponuję
swoje usługi jako admin, bo jest co najmniej kilka projektów, które mógłbym
obsłużyć. Tak naprawdę to jest nas "żywych" na wiki bardzo mało - mimo
imponującej listy - i ktoś tę robotę musi wykonywać. Znaczny odsetek
zgłoszonych wikipedystów to w rzeczywistości martwe dusze, znam co najmniej
kilka osób, które tylko w wakacje mają czas (wcale ich za to nie winię,
ale...), są tacy users, których widać tylko okazjonalnie, ale są także tacy,
którzy - niczym mróweczki - dłubią sobie po cichu, a jak wydłubią zgłaszają
art - często - medalowy. Tych ostatnich trzeba nam najbardziej, ale
administracyjne mrówki też są potrzebne. Ja nie będę z pewnością dobrym
adminem, bo też nie mam czasu, ale na pewno jestem obecny codziennie (dla
Was conocnie) i z reguły przebiegam wszystko, co przebiec zdołam "cieciem"
nie będąc. Mam nadzieję, że się przydam. ~~~~