[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Czw, 17 Maj 2007, 14:35:10 UTC

Daniel Koć napisał(a):

 > Popatrzyłem pobieżnie na listę najcięższych przypadków (---) i
znalazłem trzy większe
 > grupy:

Pomyłka, miałem na myśli "----" (4-, nie 3-).

W "--" (2-, największy zbiór) z kolei mamy:

1. Bitwa xxx

Nie rozumiem dlaczego parser ma problem z czymś takim jak Bitwa pod
Arkadiopolis. Niby dwa banalne, a uznał tylko jeden z nich
* [[Bitwa pod Arkadiopolis (970)]]
* [[Bitwa pod Arkadiopolis (1194)]]

albo Bitwa pod Arkadiopolis, gdzie jest podobnie, a też z jednym ma problem:
* [[bitwa pod Nikopolis (66 p.n.e.)]]
* [[bitwa pod Nikopolis (250)]]
* [[bitwa pod Nikopolis (1396)]]

może chodzi mu o kropki w nawiasie w 1. linku?

2. Jezioro xxx, Język xxx, Konrad xxx, Osiedle xxx, Partia xxx, Posłowie
xxx kadencji, Przejście graniczne xxx-yyy, Rezerwat przyrody xxx,
Synagoga xxx, Ulica xxx, ...

Dlaczego np. Jezioro Długie ma 9/10 trafień, a Język południowoarabski 1/2?

Czyżby jakiś systematyczny błąd w regułkach i gubi się zawsze jeden
link? Może się burzy, że czasem hasło jeszcze nie utworzone (chyba nie
powinien, ale nie wiem jak wyglądają te XML-e)? A może też ocenia treść
linka, a tam znajduje rózne znaki typu myslniki, kropki, nawiasy, i to
mu się nie podoba?

P.S.: ostatnio drugi raz już musiałem przerabiać majl, bo dostawałem
"Typ wiadomości nie jest dozwolony". Czyżby wina HTML-a czy jak?

--
Kto powiedział "kasjer dupa"?!