[Wikipl-l] Problem dla porządkowych

szwedzki suidisz w gmail.com
Nie, 13 Maj 2007, 22:24:19 UTC

2007-05-14 (00:18:48) Dorożyński Janusz wrote:

> Jak widzę admini oraz w ogóle wszyscy mówiąc kolokwialnie sprawę olali, więc
> sam sobie odpowiadam. Dorzucę tylko przez stwierdzeniem końcowym  jeden
> odnośnik
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Paragraf_175#Apel_pana_Grzegorza_Wysoc
> kiego_do_Gythi

> i informację, że pan Grzegorz Wysocki wygląda na mającego z jakichś powodów
> względy i pozwolenie na urządzanie sobie swoich poletek, a osoby które z nim
> się nie zgadzają są upominane i pouczane. Wprawdzie jeszcze nie są spełniane
> [...]

Grzegorz Wysocki jest w ostrym konflikcie z Rklisowskim i ma powody,
żeby edycji Rklisowskiego nie odbierać jako neutralne. Obaj rzecz
jasna forsują POV i na moje oko oberwało Ci się Januszu ponieważ
znalazłeś się "między wódką i zakąską". Wysockiemu należałoby
oczywiście zwrócić uwagę, jego sposób dyskutowania i emocjonalne
zaangażowanie są niedopuszczalne, w przypadku braku reakcji - blokada.

pozdrawiam
szwedzki