[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Czw, 10 Maj 2007, 11:53:16 UTC

/
| Siłą Wikipedii jest ilość edytujących.

A co z jakością edytujących?

| Jeśli pozostaniemy w czystym wikikodzie, to jest większa szansa,
| że ludzie mogą pojąc co się dzieje i czuć się częścią społeczności.

Zgłaszamy wniosek wyłączenie parsera, infoboksów i przypisów?

/
| Czy naprawdę jest sens bawić się w takie kilometrowe dysputy?

Psłszne wpwdm sę w tlgrfcznm skrce i pndzę edtwć :-P

/
| "Witamy w Wikipedii - wolnej encyklopedii, którą każdy może
| redagować.", a adresować coś do wiekszej liczby ludzi, niż do
| wszystkich się raczej nie da...
|
| Polecam też do ... zajżeć.

ZajRZzałem. Nic nowego. Mowa o drugim celu - możliwości edytowania.
Oczywiście to mój PoV, że ten cel jest drugi, zapewne są tacy, którzy
uważają to za cel pierwszy, a nawet jedyny.

/
| Pierwszym celem powinno być stworzenie dobrej jakości
| encyklopedii, popularnośc jest znacznie mniej ważna.

Polecam zajRZeć do http://pl.wikipedia.org/wiki/Worse_is_Better - w
kontekście jakości na przykładzie Nupedia vs. Wikipedia.

/
| Sorki, ale ...

Odpowiedzi warte - poważnie - dyskusji, ale ponieważ jak sadzę pod moim
adresem padło stwierdzenie Zureksa o kilometrowych dyskusjach, to sorki, nie
będę nadużywał cierpliwości.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński