[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 8 Maj 2007, 17:40:10 UTC

> Zwłaszcza, że te dane nie są potrzebne wikipedii, a firmie która
> pewnie nawet nie opublikuje tego co uda się jej z tego wydobyć.

Eh, zakładaj dobra wolę :) Mi się prezentacja podobała i liczę na kolejne. W szczególności, że mobilizuje nas to do robienia porządków. (Ta firma była sponsorem konferencji :)

> Przydało by się spisać następne zalecenia, co do tworzenia disambigów.
> teraz komuś może się wydawać, że ten jego zagmatfany jest fajniejszy.

No, mamy coś takiego:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Strony_ujednoznaczniaj%C4%85ce

Nawet niedawno rozbudowałem o przypadki z disambigiem R :)

Możemy się przenieść na stronę dyskusji? Te zapiski zginą zasypane lawiną innych postów.

przykuta