[Wikipl-l] Czekjuzerzy

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pon, 7 Maj 2007, 20:37:18 UTC

/
| Fakt, przetłumaczyłem ten dokument ...

I super.

/
| Zainteresowane bezpośrednio osoby zostały też poinforrmowane
| przez Herr Krissa na stronach dyskusji z linkiem do tego
| pliku. Ale fakt, można to było upowszechnić bardziej.

Przyznaję, że nie zrozumiałem. Kto, i z czyjej nominacji należy do klubu
"osób bezpośrednio zainteresowanych"? Ja - wprawdzie samozwańczo - czuję się
obz, ale nie zostałem poinforrmowany. Uważam, że plwiki ma drożne kanały
informacji ogólnej, czyli lista, kawiarenka, tablica, i chowanie się po
kątach z obz jest niezgodne z ideą.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński