[Wikipl-l] 1%

Darek Jemielniak darekj w wspiz.edu.pl
Pon, 26 Mar 2007, 06:25:15 UTC

> Interesuje mnie na co zamierzacie/przekazaliście 1%
> podatku.

Ja przekazuje na Nidzicki Fundusz Lokalny (http://www.funduszlokalny.nidzica.pl/PORTAL/index/). Powod mam bardzo prosty - dobrze znam dzialalnosc tej fundacji i wiem, ze nie zmarnuja najmniejszego grosika. Pieniadze ida na edukacje biednych dzieci z rejonu Nidzicy.

Dla jasnosci - nie pochodze stamtad, nie mam tam krewnych, a poza tym znam wiele pozytecznych fundacji. W tym jednak przypadku wiem, ze ani zlotowka nie idzie na biurokracje/pensje (ludzie z tego funduszu dzialaja spolecznie, zarabiaja w ramach innej, takze pozytecznej fundacji "Nida"). Jest to dla mnie argument przewazajacy, bo niestety w wielu calkiem szczytnych organizacjach spotkalem sie jednak z marnotrawstwem.

pozdrowienia,

Dariusz Jemielniak, a.k.a. "pundit"