[Wikipl-l] Icecast: Plagiat Wiki czy na odwrót?

Ejdzej Wikipedysta ejdzej.wikipedysta w gmail.com
Nie, 25 Mar 2007, 17:47:40 UTC

Dostałem takie zgłoszenie: niestety nie mam teraz czasu zbadać sprawy
bo za chwilę będę ze szwagrem składać łóżeczko z kołyską dla zalążka
wikipedysty :)

****

Witaj,

Wikipedysta Verdemax na stronie Icecast dodał link do serwisu
http://eshoutcast.info/ Wszedłem na niego bo chciałem sprawdzić czy to
nie jakiś spam, okazało się że tak, ale to nie jest najważniejsze.

Na tej stronce masz coś takiego jak "Pojęcia", nie sprawdzałem
wszystkich ale dwa z nich Icecast i SHOUTcast są żywcem skopiowane z
wiki. Wszystko było by ok gdyby nie brak informacji skąd pochodzą
skopiowane materiały, ba dodatkowo na dole stron napisane jest
"www.eshoutcast.info Kopiowanie zabronione."

Jest to ewidentne naruszenie praw autorskich, tyle że tym razem w
drugą stronę. Możesz mi napisać co najlepiej zrobić w takim przypadku?
Przy okazji mam propozycję aby u góry strony WP:NPA dodać informację
co robić w takich sytuacjach.

Pozdrawiam, --Morte 01:35, 25 mar 2007 (CET)

--
Wikipedysta:A.J.