[Wikipl-l] Wikietykieta (dyskusje i opisy)

Maciej Dobrut fafuk57 w googlemail.com
Wto, 20 Mar 2007, 14:08:57 UTC

Nie wiem czy to tylko moje spostrzezenie, ale chyba znowu opisy edycji
i slowa uzyte w dyskusjach (chociazby: sdu, pua) robia sie co raz
ostrzejsze. Apeluje wiec, jak to juz kiedys robil Szumyk i Przykuta o
łagodniejszy jezyk: Zadnych : bzudr, belkotu, smieci, synkow,
debilizmow itd. To samo mozna powiedziec uzywajac mniej agresywnego
jezyka. Pamietaj: gdy atakujesz/agresywnie sie bronisz rozmowca
przestaje slyszec twoje argumenty- slyszy tylko krzyk! To nie prowadzi
do niczego dobrego ani konstruktywnego. Co do opisów edycji- po co tak
ostro- nie musimy sie "znizac" do poziomu wandali. Tyle moich
obserwacji, uwag i moze ostrzezen. Pozdrawiam..

Maciej Dobrut
(Vuvar1)