[Wikipl-l] Następna sprawa dla ArbComu

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Pon, 19 Mar 2007, 10:08:28 UTC

Witam

Następną sprawą zakłócającą działania Projektu jest wojenka LUCPOLa z
Molobo. Działają w tych samych tematach, edytują te same artykuły,
zatem trudno oczekiwać, by sytuacja uległa zmianie. W mojej ocenie,
obydwaj POVują (tyle że w przeciwne strony), nieobce są im ataki
osobiste i inne zachowania niezgodne z zasadami. Przy każdej okazji
skaczą sobie do oczu. Ponoć LUCPOL posuwał się do gróźb (poza
Wikipedią), nie wiem jak druga strona. Po ich wczorajszym, a w
zasadzie dzisiejszym starciu (bo rzecz działa się już po północy),
póki co zablokowałem Molobo na tydzień. Dlaczego tak? Ano dlatego, że
wg mnie jak do tej pory miał za dużo szczęścia, raz jeden jedyny
załapał się na miesięczny blok, a to jak na jego działalność o wiele
za mało. Uzasadnienie jest - wojna edycyjna na stronie dyskusji
LUCPOLa, + dodatek za recydywę. Co do dalszych kroków wobec tej dwójki
postanowiłem odwołać się do mądrości zbiorowej, co niniejszym czynię.

Lajsikonik

Fantastyczna promocja w RUCHu! Rób zakupy, wysyłaj SMSy
i codziennie wygrywaj bony pieniężne!
W finale do wygrania Nissan NOTE.
Sprawdź: http://klik.wp.pl/?adr=www.loteriaruch.pl&sid=1062