[Wikipl-l] Użytkownik zaufany

Michał Buczyński sandbox w o2.pl
Nie, 18 Mar 2007, 17:15:25 UTC

> Co sądzicie o pomyśle wprowadzenia kolejnego poziomu uprawnień, czyli użytkownika zaufanego?

Jak dla mnie pomysł trafiony, sam już o tym myślałem. Też chyba ta forma byłaby najsensowniejsza - powszechne głosowanie nad czymś takim to byłby koszmar.

Dodatkowy plus jest taki, że np. poszczególne kategorie userów możnaby oznaczać różnymi kolorami na OZ, albo inaczej odfiltrowywać edycje "pewniejsze" (bo administratorów i znanych użytkowników) od tych o niższym (jeszcze!) poziomie zaufania.

Podobnie przydałoby się to, gdyby jednak przeszedł pomysł z pokazywaniem niektórym "stabilniejszej" formy hasła (choć osobiście wolę szablon w rogu strony, który prowadziłby chętnych do stabilnej wersji).

Pozdrawiam,

michał "aegis maelstrom" buczyński