[Wikipl-l] Skandal?

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Czw, 15 Mar 2007, 21:38:14 UTC

15-03-07, szwedzki <suidisz w gmail.com> napisał(a):

> Myślałem o czymś prostszym - większość ludzi z tytułami
> naukowymi korzysta z uczelnianych skrzynek mejlowych. Oczywiście
> istnieje maleńkie ryzyko, że z konta może skorzystać ktoś inny, ale to
> już normalnie podpada pod paragraf.

W moim instytucie serwer mailowy jest wewnętrznie open-relay - tzn
jakbym chciał to bym mógł się podszyć pod np: dyrektora mojego
instytutu. Jakbym zszedł do biblioteki  a nie pisał z mojego własnego
służbowego kompa to by raczej nikt nie wykrył, że to ja się podszyłem
:-) Już mnie parę razy korciło żeby coś takiego zrobić, ale cicho

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl