[Wikipl-l] Nieprzeciętny

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 14 Mar 2007, 10:03:11 UTC

14-03-07, gardomir <gardomir w o2.pl> napisał(a):
> Na marginesie wspomnę jedynie, że w przypadku Mathiasa sprawa ma się inaczej - wiadomości rozsyłanych do administratorów za spam bym nie uważał. Po prostu taka już nasza dola, choć rzecz jasna nie jestem zwolennikiem tego typu metod rozwiązywania problemów.

> [...]

Nawiasem mówiąc w tym czasie nawet komunikat dla administratorów
postulował właściwie takie działanie, gdyż była tam mowa, że gdy jeden
administrator nie odpowiada to należy wysłać prośbę o odblokowanie do
innych adminów. Teraz ten komunikat sugeruje wysyłanie protestów na
osobną kolejkę OTRS, gdzie zresztą napływa tego dość sporo, głównie od
niewinnych ofiar blokad dynamicznych IP.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl