[Wikipl-l] Nieprzeciętny

Witek1988 witekthc w witekkrypczyk.info
Wto, 13 Mar 2007, 09:28:48 UTC

13-03-07, PB <banssp w gmail.com> napisał(a):
> Wszyscy to dostaliśmy, czy dostąpiłem zaszczytu bycia wybrańcem?

Z tego co wczoraj Piertas napisał mi na gg wynika, że wysłał to
"dopiero" 100 osobą.

Na zwrócenie uwagi, że to sapm odpowiedział "wiem ;P"

Na zwrócenie uwagi, że spamu się nie wysyła odpowiedział "no to
wysyłajcie na mnie głosy, a nie pierdzicie w stołki"

Skoro sam rozumie, że to spam, to chyba wszelkie konsekwencje jakie
grożą za wysyłanie spamu na wiki powinien ponieść.