[Wikipl-l] Okrągły Stół

szwedzki suidisz w gmail.com
Pon, 12 Mar 2007, 15:31:09 UTC

On Mon, 12 Mar 2007 16:23:11 +0100
"Tomasz Ganicz" <polimerek w gmail.com> wrote:

> Nie niszczę, tylko na stronie dyskusyjnej tychże stron wypowiadam o
> nich swoje zdanie, żeby w miarę możności powstrzymać jak najszybciej
> to wariactwo. Naprawdę - idź z takimi dyskusjami na meta - tam jest
> ich miejsce.

Takie dyskusje były, są i będą - nie lepiej zgrupować je w jednym
miejscu i uporządkować? Wydaje Ci się, że pl.wiki nie ma żadnych
problemów? W pierwszym temacie masz np. bardzo ważny wątek stosunku do
ekspertów, który jest dla wikipedii kluczowy i - imho ciekawy - pogląd
tłumaczący, dlaczego przeciętny ekspert wytrzymuje na wiki góra kilka
miesięcy. Naprawdę nie wierzysz, że mogą się tam toczyć sensowne
dyskusje, doprowadzające później do wprowadzenia sensownych rozwiązań?
Może jestem naiwny, ale uważam, że traktowanie ludzi jak dorosłych się
opłaca. I kolejny raz proszę - przestań znakować wszystkie strony
swoimi odesłaniami na meta, daj się ludziom wypowiedzieć.

szwedzki