[Wikipl-l] R...72: ataki osobiste i inne takie

Miecław II mieclawii w wp.pl
Pią, 9 Mar 2007, 21:07:53 UTC

Ja natomiast zapowiadam, że jeśli Roo zgodnie ze swymi dotychczasowymi
zwyczajami sam się odblokuje, przywrócę blokadę każdorazowo, za każdym
razem mnożąc jej okres przez dwa.

Pozdrawiam

Lajsikonik