[Wikipl-l] wikiprawo ?

Witek1988 witekthc w witekkrypczyk.info
Pią, 9 Mar 2007, 13:06:23 UTC

Odpisze tu ogólnie na wszystki, bo nie chce mi się w kopiowanie nawić.

Co do propozycjii pwjb:
Fajnie by było gdyby nie tylko gromadzić samom treść, ale też robić
opracowania na ten temat.

Tzn. poza samymi ustawami itp. pisać też artykuły opisujące skutki
wprowadzenia takich przepisów, jak się mają do inncyh, itp, oraz coś
bardziej dla szarego człowieka, powiedzmy dla przykładu: jak
zarejestrować działąlność gospodarczą, jak prowadzić wszystkie
formalne sprawy, jak zarejestrować stowarzyszenie, jak załatwić, aby
można było przekazać na nie 1% podatku, jak rozliczy się z podatku
dochodowego, jak zorganizować legalną demonstracje, jak egzekwować od
pracodawcy dotrzymywanie warunków umowy o prace (np. dla osób które
zatrudniają się w supermarketach, potem same zwalniają po 3
tygodniach, bo trzeba zostawać dłużej, a nikt za to niepłaci, a na
koniec nie dostają zadnych pieniędzy, tylko płacą za kurs obsługi kasy
fiskalnej, bo w umowie było, ze jeśli się zwolnią przez pierwsze 3
miesiące to muszą zapłacić).

To by się mogło przydać wielu ludziom.

co do mojej propozycjii:
Nie miało to być na serwerach fundacjii, itp. Tylko pytałem, czy jest
ktoś zainteresowany.