[Wikipl-l] wikiprawo ?

pwjb pwjb w o2.pl
Pią, 9 Mar 2007, 12:35:37 UTC

On Fri, 9 Mar 2007 12:13:17 +0100, Witek1988
<witekthc w witekkrypczyk.info>  wrote:

>tylko wtedy to nie miało by siły przebicia. Musiał by to byc raczej
>oddzielny projekt, trzeba by go rozreklamować, tak aby zebrać ludzi do
>pracy nad projektami, oraz zbierania podpisów.
>
>Co o tym myślicie? Jest ktoś chętny?

no że w wikiźródłach jest prawo to ja się dowiedziałem dopiero teraz,
na głównej stronie powinno być, i to nie link do kategorii , która imo
wygląda paskudnie tylko do portalu

jakby na wikiźródłach był taki dział to na początek można by było
podlinkować tam wszystkie ustawy, konstytucję, wszyskto co jest teraz
w mocy zrobić widoczny link na głównej stronie i zobaczyć jak to
działa w praktyce (pozbierać i powklejać wszystkie ważniejsze ustawy)
zaczątek już jest

nie ma co od razu wypływać na wielką wodę