[Wikipl-l] Pytanie polityczne

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pon, 5 Mar 2007, 14:02:37 UTC

No ta mamy jasność. Ja też jak Polimerek nie zrozumiałem działania Roo72,
więc samowolnie napisałem do p. Jedlińskiej praktycznie od razu, i obiecałem
sprawę jakoś wyjaśnić. Trochę zeszło, więc jak widać Przykuta też napisał, w
odróżnieniu ode mnie z konkretem, i b. dobrze. Sądzę, że zatrze to wyjątkowo
paskudne wrażenie, które odniosła p. Jedlińska po fakcie usunięcia jej wpisu
- bez słowa wyjaśnienia, a podała i adres e-poczty i numer komórki. Nie będę
pisał, jak ten fakt bym nazwał co by nie narazić się na zarzuty pogwałcenia
itepe, ale tylko jeden prawie cytat z listu p. Jedlińskiej - polecono mi
społeczność polskiej wikipedii z zapewnieniem o jakości waszego
postępowania. Mnie zrobiło się trochę głupio.

Natomiast warto stronę tablicy opisać zgodnie z pomysłami, które padły w tej
minidyskusji. W kodzie tablicy pojawił się chyba w sobotę komentarz, ale to
trochę mało.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński