[Wikipl-l] pomysl na oznaczanie kont 'zmarlych' userow

pwjb pwjb w o2.pl
Nie, 4 Mar 2007, 17:24:46 UTC

On Thu, 1 Mar 2007 09:36:47 +0100, WitekTHC
<witekthc w witekkrypczyk.info>  wrote:

>Userbox jest bez sensu. raczej nie zawsze przegląda się wszystkie
>userboxy, przed dodaniem wpisu na stronie dyskusji. Poza tym skąd bot
>ma wiedzieć gdzie na stronie użytkownika wstawić userbox? Lepiej
>wstawić wyraźny duży szablon na górze strony dyskusji z linkiem do
>[[Specjalna:E-Mail]].

dałem info o tym na tablicę ogłoszeń, może się ktoś wypowie, zrobiłem
też taki przykładowy szablon jak by to miało wyglądać

sondaż przeprowadzam tutaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Pwjb:Propozycja