[Wikipl-l] Nowy wygląd zgłaszania błedów

Adam Dodek Michalik dodekam w gmail.com
Nie, 4 Mar 2007, 15:27:46 UTC

07-03-04, Marcin Sochacki <wanted w gnu.univ.gda.pl> napisał(a):
> Może być, choć ja generalnie nie lubię popupów i wolałbym aby to był
> nadal prosty link pod którym ta treść by się znajdowała.

Nie ma problemu, przy wyłączonym JSie link kieruje do strony na
toolserwerze, na której jest klasyczny formularz:
http://tools.wikimedia.de/~dodek/wikibug.php

Kod dodawania zgłoszenia jest na toolserverze, popup tylko pobiera
dane i przesyła je tam właśnie, myślę, że nie powinno być dużych
problemów z wydajnością.

--
Dodek Dodecki
<dodekam[at]gmail.com>