[Wikipl-l] MediaWiki:Blockedtext

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Sob, 3 Mar 2007, 19:41:17 UTC

07-03-03, Artur Fijałkowski <wiki.warx w gmail.com> napisał(a):

> Danych adminów większość nie podaje maili, ani GG/jabberów/skype'ów...
>
> Na OTRS i tak masa głupot przychodzi, a ja naprawdę lubię rozmawiać z
> takimi zablokowanymi użytkownikami ;)

Nie, to jest fatalny pomysł, żeby całym tym zagadnieniem zajmowała się
jedna osoba. Jestem zdecydowanie przeciw temu  i jestem za tym aby się
to odbywało w bardziej formalny i kontrolowany sposób. OTRS ma tę
zaletę, że jest kontrola przynajmniej kilku osób nad tym - na dodatek
nie da się z całą pewnością powiedzieć, że będziesz zawsze miał czas
się tym zająć - np. zachorujesz albo pojedziesz na wakacje i te maile
będą trafiały w próżnie.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl