[Wikipl-l] MediaWiki:Blockedtext

szwedzki suidisz w gmail.com
Sob, 3 Mar 2007, 18:28:06 UTC

On Sat, 3 Mar 2007 19:16:11 +0100
"Artur Fijałkowski" <wiki.warx w gmail.com> wrote:

> Danych adminów większość nie podaje maili, ani GG/jabberów/skype'ów...

Zgadzam się, że to jest problem i to poważny, kto wie jakby wyglądała
zadyma wokół korugatora, gdyby Radomil miał aktywnego mejla.

> Na OTRS i tak masa głupot przychodzi, a ja naprawdę lubię rozmawiać z
> takimi zablokowanymi użytkownikami ;)

Wiem:) Ale problem jest taki, że prowadzisz własną politykę w tym
zakresie, odblokowując userów i "biorąc ich pod opiekę". Problem w
tym, że potem już ich specjalnie nie pilnujesz, Rnm odblokowany
warunkowo znowu toczy edit wars w hasłach politycznych.

Jeśli się zobowiążesz, że aktywność w tym zakresie będziesz
przejawiać w sprawach technicznych, NPA etc to ja absolutnie nie mam
nic przeciw, natomiast w przypadku bloków kwestionowanych (typu ataki
osobiste, edit wars) konieczny jest kontakt z blokującym adminem.

> Dla mnie to jest straszne, że pod pretekstem zniechęcania użytkowników
> linczuje się Joymastera, a 90% zbanowanych IPków nie ma możliwości
> dowiedzieć się o co chodzi (podpowiem: emailuser działa tylko dla
> zalogowanych i z potwierdzonym mialem).

Joymaster sam się skutecznie zlinczował, imho. I jego sprawa nie ma
nic wspólnego z tą.

>Pozdrawiam i mam nadzieję, że za tą próbę ułatwienia życia
>zablokowanym nie odbierzecie mi uprawnień :(

Gorzej, spalimy Ci dom. Ech, wystarczyło, żebyś uprzedził o tym ruchu,
zamiast działać w swoim stylu, metodą faktów dokonanych.

pozdr.
szwedzki