[Wikipl-l] Odp: Paczka WikiPL-l, Tom 44, Numer 9

Dariusz Jemielniak darekj w wspiz.edu.pl
Sob, 3 Mar 2007, 17:30:27 UTC

hello,

Joymaster - piszesz:

> proszę nie rozpatrujcie mnie jako
> admina, żołnierza - zobaczcie co dawałem i za co: blok na Witku - 3 miesiące: a
> zgodnie z zasadami Wikipedii odnośnie nazw powinien pójść infinite. Ban na Niki
> K - jako drugi koronny przykład nadużycia mych uprawnień - za porównanie
> chorążego do plutonowego. (Osoby, które mają związek z wojskiem niech wytłumaczą
> innym różnicę).

jezeli dobrze Cie rozumiem, dales doswiadczonemu uzytkownikowi bana za
"porownanie chorazego do plutonowego"? Wydaje sie to dosc
przesadne. Sam zauwazasz, ze osoby niemajace zwiazku z wojskiem moga
nie widziec roznicy (zatem w dobrej wierze takich porownan moga
dokonywac).

Ale moze cos zle odczytalem - jezeli tak, to przepraszam.

pozdrowienia serdeczne,

Dariusz Jemielniak, a.k.a. "Pundit"