[Wikipl-l] Odp: Paczka WikiPL-l, Tom 44, Numer 9

A @ M - A am-a w wp.pl
Sob, 3 Mar 2007, 13:52:49 UTC

Dziękuję tym, którzy potrafią być obiektywni. Chciałbym zwrócić uwagę pozostałym
na kilka faktów:
1. Witek zrozumiał (jako zainteresowany) - reszta nie...
2. Dodek używał swego konta administratora i wstawił pod niego bota bez
uprawnień - teraz za moje uwagi jest przeciwko mnie. Co więcej - na prośbę o
zweryfikowanie stanu rzeczy - milczy!
3. Przytoczone przykłady są mgliste w porównaniu z printscreenem  -  a tego
zwykły user nie zobaczy.
4. Jeden Wiktoryn zwrócił uwagę kiedy powiedziano mi, że mam lufę przy skroni.
5. Dziękuję i tym za i tym przeciwko - ale proszę nie rozpatrujcie mnie jako
admina, żołnierza - zobaczcie co dawałem i za co: blok na Witku - 3 miesiące: a
zgodnie z zasadami Wikipedii odnośnie nazw powinien pójść infinite. Ban na Niki
K - jako drugi koronny przykład nadużycia mych uprawnień - za porównanie
chorążego do plutonowego. (Osoby, które mają związek z wojskiem niech wytłumaczą
innym różnicę).
6. Kilka osób zwróciło uwagę na podstępność działania Szwedzkiego - vide
przykłady moich blokad. Linkują do pustych stron - ciekawe jest to, że
blokowałem same IP a wkładu brak. Dla zainteresowanych powiem: jak się coś usuwa
we wkładzie tego nie widać. Przykład: wnikliwa analiza TOP600 tsca.bota i np.
osoba Seleny lub Jersza - nie edytują a wkład maleje - do przemyślenia!
7. Czy głosy typu kauczuk i andrzej19 są brane na poważnie? Nikt nie zerknie na
jakieś sprawy z przeszłości aby się do nich ustosunkować?
8. Pozdrawiam serdecznie

M. "Joymaster" A.

Ciekawe czy ktokolwiek porówna IP z mego OUA z załącznikiem....