[Wikipl-l] Przypomnienie o SVG przy uploadzie

Adam Dziura adziura w gmail.com
Sob, 3 Mar 2007, 08:41:49 UTC

Dnia Thu, 01 Mar 2007 23:55:10 +0100, Wojciech Muła <wm w mahajana.net>
napisał:

> Przeglądałem wczoraj, czy przedwczoraj grafiki, w celu wstawienia
> {{doSVG}} i zauważyłem rzecz jedną: "świeże" grafiki (sprzed góra pół
> roku), wyraźnie tworzone jakimiś narzędziami wektorowymi (Inkscape, coś
> CAD-owskiego) są ładowane jako rastrowe.

Wiem, że jest jakiś użytkownik przesyła PNG bo nie chce aby ktoś łatwo
mógł sobie jego pracę edytować (przynajmniej kiedyś go tak zrozumiałem).
Nie pamiętam kto to...

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://adas.jogger.pl
Czy 10 000 małp potrafi napisać encyklopedię?	http://pl.wikipedia.org