[Wikipl-l] Przypomnienie o SVG przy uploadzie

Paweł Mroczkowski pawel.mroczkowski w plusnet.pl
Pią, 2 Mar 2007, 21:15:13 UTC

----- Original Message -----
From: "Holek"
Sent: Friday, March 02, 2007 5:52 PM
Subject: Re: [Wikipl-l] Przypomnienie o SVG przy uploadzie

> W takim przypadku zamieniaj tekst na krzywe i nie będzie problemu.
> Michał "Hołek" Połtyn

E, to bez sensu. Podstawowa zaleta svg to łatwość edycji, w szczególności
zmiany wersji językowej podpisów, a w ten sposób tę zaletę tracimy. Do czasu
poprawienia tego buga trzeba ładować svg i png. Na innych wiki będą sobie
mogli tworzyć png we własnych wersjach językowych.

I jeszcze jedna rzecz:
.
.
.